Служба (управління) у справах дітей міської ради завжди відкрита до діалогу з громадянами, а спеціалісти завжди готові вислухати та проконсультувати запоріжців з питань галузі. Про це свідчить і статистика звернень громадян – за минулий рік працівники служби (управління) розглянули 18793 звернень, з яких – 4109 – це письмові звернення, а 14684 – консультації на особистих прийомах.
Найчастіше до служби (управління) звертались з питань соціального захисту прав та інтересів дітей – 88%. Це позбавлення батьківських прав батьків відносно дітей, поновлення в батьківських правах, встановлення місця проживання дитини з одним із батьків, визначення днів спілкування того з батьків, хто проживає окремо від дитини, непорозуміння в сім’ї, участь батьків у вихованні дітей, улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання, інше.
9% звернень стосувались питань захисту житлових прав дітей;
3% - питання освіти та охорони здоров’я дітей.
Також за 2021 рік служба (управління) у справах дітей розглянула 75 звернень від вищих органів влади, зокрема:
59 – звернення з української гарячої лінії;
11 – від Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
4 – від Міністерства соціальної політики України;
2 – з Офісу президента України.
Всі звернення розглянуті в строки, громадянам надається консультація в повному обсязі. Прийом громадян проводиться згідно з графіком, а також в позаурочний час.